KGK ISO/IEC 27001 Belgelendirmesi
13 Eylül 2020ISO 28000:2022 Tedarik Zinciri Güvenliği Yönetim Sistemi
8 Kasım 2020ISO 18295-1 Standardı Nedir?
ISO 18295-1:2017 standardı, müşteri iletişim merkezleri (customer contact centers – CCC) için hizmet gereksinimlerini belirleyen uluslararası bir standarttır. Uluslararası Standardizasyon Örgütü (ISO) tarafından 2017 yılında yayınlanan bu standart daha önce bu alanda kullanılmakta olan ISO 15838 standardının yerini almıştır. ISO 18295-1 standardının amacı müşteri iletişim merkezleri için müşteri ihtiyaçlarının sürekli ve proaktif bir şekilde karşılanmasına yardımcı olacak bir çerçeve oluşturmaktır.
ISO 18295-1:2017 standardı, tüm boyutlardaki şirket içi (sabit) ve dış kaynaklı (üçüncü taraf operatör) müşteri iletişim merkezlerine ve tüm sektörlerde gelen ve giden tüm etkileşim kanallarında uygulanabilir bir yapıdadır.
ISO 18295-2:2017 Standardı ise Müşteri iletişim merkezlerini kullanan müşteriler için gereksinimleri belirlemektedir.
ISO 18295-1 Standardının Faydaları
- Müşteri iletişim merkezlerinin yapısını daha verimli hale getirir,
- Müşteri iletişim kalitesinin geliştirilmesini sağlar,
- Şikayet risklerini minimize eder,
- Rakip iletişim merkezleri ile rekabet avantajı sağlar,
- Müşteri memnuniyetini sağlar,
- Risklerinizi yönetebilmenizi sağlar,
- Performansınızı sürekli iyileştirmenizi sağlar.
- Küresel olarak tanımış ve kabul görmüş bir standarda uygunluğunuzu sağlar.
- Müşterileriniz, paydaşlarınız ve tüm ilgili taraflara güven verir.
- Ulusal ve uluslararası rekabet avantajı sağlar.
- Kurumsal imajınızı güçlendirir.
Ayrıntılı Bilgi İçin Bize Ulaşın;
E-mail: bbs@bbsas.com.tr
Tel: 0 312 285 81 23