Sıkça Sorulan Sorular

  • belgelendirme nedir? - 1158

    Belgelendirme, bağımsız bir kuruluş tarafından gerçekleştirilen ve bir ürün, hizmet veya sistemin o ürün, hizmet veya sistem ile ilgili spesifik gereksinimleri sağlayıp sağlamadığını ve ilgili belgelendirme alanına uygun olup olmadığını bir sertifika ile gösteren resmi bir işlemdir. BBS Belgelendirm...
    Devamı
  • akreditasyon nedir? - 1088

    Akreditasyon, belgelendirme kuruluşunun uluslararası standartlara göre faaliyet göstermekte olduğunun bir akreditasyon kurumu tarafından resmi olarak tanınmasıdır. BBS Belgelendirme A.Ş.;       - ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi,       - ISO 14001:2015 Çev...
    Devamı
  • iso 9001 nedir? - 1386

    ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, bir ürün ya da hizmetin türüne bağlı olmaksızın, müşteriye sunulma aşamasına gelinceye kadar geçirdiği tüm süreçlerin, kalite yönetim sistemi prensipleri çer&cc...
    Devamı
  • neden iso 9001? - 1205

    Neden ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi'ni uygulmalısınız? ISO 9001 Kalite Yönetimi Sistemini kurmak ve uygulamanın kuruluşunuza sağlayacağı faydalardan bazıları aşağıda sıralanmıştır; - Ulusal ve uluslararası rekabet üstü...
    Devamı
  • iso 27001 bilgi güvenliği yönetim sisteminin faydaları nelerdir? - 1137

          ISO/IEC 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Kurmanın Yararları;       - Bilgi varlıklarının farkına varılır, kuruluş hangi bilgi varlıklarının olduğunu ve bunların değerinin fark...
    Devamı
  • iso 27001 nedir? - 1144

    Bilgi; paranız ve diğer ticari varlıklar gibi, işletmeniz için değeri olan ve bu nedenle korunması gereken bir varlıktır. Bilgi, kuruluşunuzun faaliyetleri ve devamı için büyük bir önem taşır. Günümüzde "bilgi kaybı" firmalara b&...
    Devamı
  • proses (süreç) nedir? - 1319

    PROSES (SÜREÇ) NEDİR? Girdileri alıp bir çıktıya dönüştüren her bir aktivite veya operasyon proses (süreç) olarak isimlendirilebilir. Bir prosesin çıktısı genellikle bir sonraki prosesin girdisi olarak sistemi etkileyecektir. Bir kuruluşta proseslerin sistematik...
    Devamı
  • iç tetkik nedir ve hangi periyotlarda gerçekleştirilmelidir? - 1567

    İÇ TETKİK NEDİR VE HANGİ PERİYOTLARDA GERÇEKLEŞTİRMELİDİR? İç tetkik ISO 9001 standardı gereği yürütülen, sistemin kuruluş içerisindeki etkinliğini ölçmek ve gerekli tedbirlerin alınmasını sağlayan incelemedir. Tetkik elbirliği ile zayıf ve geliştirilecek yanların objektif olara...
    Devamı
  • iso 9001 belgesi kaç yıllığına verilir? - 1595

    ISO 9001 BELGESİ KAÇ YILLIĞINA VERİLİR? Belge 3 yıllığına verilmektedir ve 3. yılın sonunda belge yenileme denetimi yapılarak, uygun bulunur ise belgeniz yenilenmektedir.
    Devamı
  • kalite nedir? - 1575

    KALİTE NEDİR? Kalite, müşteri isteklerine uygunluktur. Müşteri istekleri, sadece ürün kalitesini değil; ürünü sunarken ortaya koyduğumuz hizmeti de kapsar. Ürüne ait belirlenen teknik özelliklerin yerine getirilmesi tek başına yeterli olmayıp; müşteri tarafından talep edilen ist...
    Devamı
  • uygunsuzluk nedir? - 1760

    UYGUNSUZLUK NEDİR? Uygunsuzuk bir şartın tamamen veya kısmen yerine getirilmemiş olmasıdır. Şart olarak 3 ana gruptan söz etmek mümkündür: • Müşteri beklenti ve ihtiyaçları (mevcut ve gelecekteki), • Yasal yükümlülükler (tüketici hakları, ISO 9001:2015 ...
    Devamı
  • iso 9001 standardının faydaları nelerdir? - 1431

    ISO 9001 STANDARDININ FAYDALARI NELERDİR? Müşteriler her iş için hayati öneme sahip olan unsurlardır. Müşterileri memnun edip onların devamlılığını sağlamak için ürününüz veya hizmetiniz sürekli iyileştirilmeli ve müşt...
    Devamı
  • iso denetimi esnasında firmayı kim temsil etmelidir? - 1673

    ISO belgelendirme denetimi; Belgelendirme Kuruluşu adına baş denetçi tarafından yönetilen, denetim ekibi ve kuruluş yöneticilerinin katıldığı açılış toplantısı ile başlar. Açılış toplantısında denetlenen firmayı; üst yönetim, Kalite Yönetim Temsilcisi ve ISO
    Devamı

Referanslar

ODTÜ
TED ÜNİVERSİTESİ
SİNCAN BELEDİYESİ
İNEGÖL BELEDİYESİ
İPRAGAZ
TÜRKİYE İŞ KURUMU
MİSBAŞAK
MİKROPOR
FIRAT PLASTİK