ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezleri Belgelendirmesi

ISO 18295-1:2017 standardı, müşteri iletişim merkezleri (customer contact centers - CCC) için hizmet gereksinimlerini belirleyen uluslararası bir standarttır. Uluslararası Standardizasyon Örgütü (ISO) tarafından 2017 yılında yayınlanan bu standart daha önce bu alanda kullanılmakta olan ISO 15838 standardının yerini almıştır. ISO 18295-1 standardının amacı müşteri iletişim merkezleri için müşteri ihtiyaçlarının sürekli ve proaktif bir şekilde karşılanmasına yardımcı olacak bir çerçeve oluşturmaktır.

ISO 18295-1:2017 standardı, tüm boyutlardaki şirket içi (sabit) ve dış kaynaklı (üçüncü taraf operatör) müşteri iletişim merkezlerine ve tüm sektörlerde gelen ve giden tüm etkileşim kanallarında uygulanabilir bir yapıdadır.

ISO 18295-2:2017 Standardı ise Müşteri iletişim merkezlerini kullanan müşteriler için gereksinimleri belirlemektedir.

ISO 18295-1 Standardının Faydaları:

Müşteri iletişim merkezlerinin yapısını daha verimli hale getirir,

Müşteri iletişim kalitesinin geliştirilmesini sağlar,

Şikayet risklerini minimize eder,

Rakip iletişim merkezleri ile rekabet avantajı sağlar,

Müşteri memnuniyetini sağlar,

Risklerinizi yönetebilmenizi sağlar,

Performansınızı sürekli iyileştirmenizi sağlar.

Küresel olarak tanımış ve kabul görmüş bir standarda uygunluğunuzu sağlar.

Müşterileriniz, paydaşlarınız ve tüm ilgili taraflara güven verir.

Ulusal ve uluslararası rekabet avantajı sağlar.

Kurumsal imajınızı güçlendirir.

* ISO 18295-1 Belgesi almak için lütfen Başvuru Formumuzu doldurunuz veya bbs@bbsas.com.tr e-mail adresimiz ve 0 (312) 285 81 23 irtibat numaramızdan bizimle irtibata geçiniz.

Hemen Soru Sor

Sorular en kısa sürede size sms veya email yolu ile cevaplandırılır. (Kayıtlarda verilen Gsm Numaraları Gizli Tutulmaktadır.)